Would you have another baby just to save your sick child? 
kk.jpg  

Sara: Honey, you look beautiful. 
莎拉: 寶貝,你看起來真美。
 

重點講解 

This film teaches people to appreciate everyone in your life. 
這部片教人們感激身邊的每一個人。 
Let's learn how to compliment others more and complain less. 
大家一起來學習如何多讚美、少抱怨。 

1. You look stunning. / 你令人驚豔。 

2. She's drop dead gorgeous. / 她美得"要命"。 

3. The view is breathtakingly beautiful. / 這風景美得令人忘了呼吸。 

4. Your new hair style really suits you. / 你的新髮型真的很適合你。 

5. That scarf matches your skin tone perfectly. / 那條圍巾很襯你的膚色。
 

Make it a habit to compliment someone every day. 
Let people know you love them by making them feel good about themselves. 

電影學英文部落格提供一個讓粉絲們用看電影的方式輕鬆學英文,每天會介紹各種類型的電影,不論是院線片、非主流電影、國外影集、動畫片等等,所以 對於想要增進聽力的學生或是工作上需要外語溝通的上班族而言,都是非常有幫助的唷!看電影學英文課程就在菁英

。大家也可以加入看電影學英文的Facebook喔~

菁英國際菁英教育|上海托福|上海雅思|全民英檢|TOEIC|TOEFL|IELTS|SAT 

美加留學|澳洲遊學|日本遊學|英美留學|英檢證照時代|菁英托福雅思

上海托福培训|上海雅思培训 上海SAT上海SSAT

arrow
arrow
    全站熱搜

    看電影學英文 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()